Søk i denne bloggen

fredag 12. januar 2018

Dukkeklær

Jeg fant ut at symaskinen min faktisk straks er 15 år! Enda er den god som gull, men siden sist sy-lan har jeg ønsket meg veldig en overlock. Hvis den varer like lenge som den andre så får jeg mye moro med den. Nå har jeg fått meg Janome mylock 644d :-D :-D

Jeg har fått litt dilla på å sy dukkeklær da :-)

Kjøpt meg kantbåndsapparat til en billig penge på eBay:







Mønster fra Kreativistine:




























I tillegg måtte dukken til jenta mi få matchende bukse.



FruHeimstad

7 kommentarer:

  1. Trenger du en presserende kreditt for å starte, eller trenger du et lån for å finansiere en bedrift? Trenger du et lån for å fjerne gjeld? Trenger du et lån for å kjøpe bil eller et hus? Hvis Ja, ikke bekymre deg lenger, tilbyr vi alle typer lån til en passende sats uten kredittkontroll! Kontakt oss i dag via e-post.

    E-post: plutocreditfinancier@gmail.com
    Whatsapp: +15185465079

    SvarSlett
  2. Jeg er Scott ved navn og en borger i Norge, jeg har glede meg for et ekte lånefirma de siste 3 månedene, og alt jeg fikk var en gruppe svindel som fikk meg til å stole på dem og på slutten av dagen, de dratt meg på 3000 dollar uten å gi noe i retur, alt mitt håp var tapt, jeg ble forvirret og frustrert, jeg synes det er veldig vanskelig å mate familien min, jeg har aldri ønsket å ha noe med låneselskaper på nettet igjen, fordi jeg aldri stolt på noe lånselskap siden jeg ble scammed, så jeg gikk for å låne penger fra en venn, jeg fortalte ham alt som skjedde, og han sa han kan hjelpe meg, at han kjenner et låneselskap som kan hjelpe meg, at han bare fikk en lån fra dem, instruerte han meg på hvordan jeg skulle søke om lånet, gjorde jeg som han fortalte meg, jeg søkte, selv om jeg aldri trodde, men jeg prøvde, og til min største overraskelse fikk lånet mitt tildelt meg innen 24 timer, jeg kunne ikke tro, jeg er glad og rik igjen, og jeg takker Gud for at på denne svindelen over alle steder et ekte selskap som th er fortsatt eksisterer, vennligst jeg råder alle der ute som har behov for lån og kan være pålitelig, klarert og i stand til å betale tilbake i rett tid for penger til å kontakte Frøken Linda Moore Loan Company Email: {lindamooreloans@gmail.com} og vær fri for svindel på internett. de vil aldri skuffe deg. Og er et verdensomspennende lån WWL De gir lån i hvilken som helst type valuta du trenger lånet til å bli gitt til deg. Firmanavn: Mrs. Linda Moore Loan Company E-postadresse: lindamooreloans@gmail.com eller WHATSAPP: +19292227999

    SvarSlett
  3. Velkommen til Pluto Capitals, Vi tilbyr økonomisk hjelp til hardt arbeidende personer for å få de pengene de trenger fort for individuelle virksomheter med en rente på 3%. Vi har fleksibel kredittkreditt, Betrodd av millioner, gjelder i løpet av minutter. Våre fasiliteter; Hurtig søknad, umiddelbar beslutning, rask finansiering, dedikert støtte.

    Kontaktkontor: plutocreditfinancier@gmail.com
    Telefon: +1 914-502-2441

    SvarSlett
  4. Leter du etter et legitimt lånetilbud i dag? Var du skrudd ned av banker på grunn av din dårlige kreditthistorie? bekymre deg ikke mer, pluto kreditt finans hjem er ditt vendepunkt med bare en rimelig rente på 3%. Kontakt oss nå via

    E-post: plutocreditfinancier@gmail.com
    Whatsapp: +1 404 382 6579

    SvarSlett
  5. Dette er en åpen invitasjon for dere alle til å bli en del av den største organisasjonen i verden og nå toppen av karrieren. Når årets rekrutteringsprogrammer begynner og vår årlige høstfest er nesten for hånden. Stormesteren ga oss mandatet til alltid å nå mennesker som deg, så benytt anledningen og bli med i den store Illuminati-organisasjonen, bli med i vår globale enhet. Ta med de fattige, trengende og talentfulle til
    Fremtredenen av berømmelse og rikdom. Få penger, berømmelse, krefter, sikkerhet, få.
    anerkjent i din virksomhet, politiske karriere, stiger til det høyeste i hva du enn gjør
    Beskyttet åndelig og fysisk! Alt dette vil du oppnå i
    et glimt av øyne

    Illuminati har ingen tilknytning til Satanisme, Luciferisme eller noen religion. Mens våre individuelle medlemmer har lov til å følge uansett hvilken guddom de velger, opererer vi utelukkende til fordel for og beskyttelse av den menneskelige arten.

    Aksepterer du å være medlem av denne nye Illuminati verdensordenen?
    Ring & WhatsApp +19735567426
    📩 carlosmacdonald234@gmail.com

    SvarSlett
  6. Le_Meridian Funding Service gikk utover kravene sine for å hjelpe meg med lånet mitt som jeg brukte utvide apotekvirksomheten. De var vennlige, profesjonelle og absolutte perler å jobbe med. Jeg vil anbefale alle som leter etter lån å kontakte. E-post..lfdsloans@lemeridianfds.com Eller lfdsloans@outlook.com.WhatsApp ... + 19893943740.

    SvarSlett
  7. hej alla jag heter Alexis Andrewi är från Italien jag ger ett vittnesbörd om hur jag gick med i Illuminati-brödraskapet, jag försökte gå med i denna organisation i så många år nu, jag blev lurad av falsk agent i Sydafrika och Nigeria, jag var nere, jag kunde inte mata mig själv och min familj längre och jag försökte tjäna pengar med alla medel men förgäves, jag var rädd för att kontakta någon Illuminati-agent eftersom de har ätit upp mina pengar, en dag stötte jag på ett inlägg av någon gav ett vittnesbörd och tackade en man som hette David Mark för att han hjälpte honom att gå med i illuminati-brödraskapet, sedan tittade jag på mannens e-post och telefonnumret som stod där, jag var rädd för att kontakta honom eftersom jag blev lurad många gånger av bedragare och gick iväg med pengarna då var jag väldigt förvirrad så jag bestämde mig för att kontakta personen som fick vittnesmålet och jag ringde honom och jag kommunicerade med honom på telefonsamtal innan han började berätta sin egen historia för mig om när han ville vara med. berättade allt för mig ng att göra, sedan bestämde jag mig och ringde agenten David Mark och han berättade allt jag skulle göra och jag blev initierad, överraskande nog fick jag min förmån att vara en ny medlem av det stora Illuminati-brödraskapet, jag var så glad, för de av er som försöker gå med i den här organisationen detta är din möjlighet för dig att gå med KONTAKTA MR David Mark på WhatsApp-nummer +2348140101327

    SvarSlett