Søk i denne bloggen

tirsdag 29. mars 2011

Oppbevaring av strikkepinner og heklenåler!

Det blir litt strikkepinner og heklenåler etterhvert... Jeg er glad i system og orden, og med litt hjelp fra mamma fikk jeg laget meg noen fine etuier :-)
Utgangspunktet er oppskriften fra Pickles. Brukte bordvatt i stedet for platevatt.


Her er alle tre utbrettet. Den i midten med heklenåler er noe smalere, rett og slett for å utnytte stoffet og bordvatten. Synes de ble fine jeg!


Nærbilde av heklenålene


Har brukt borrelås på hempa, ihvertfall på den som er ferdig montert :-)

Som dere ser har jeg fått meg MANGE bambus-heklenåler og bambus-pinner. Heklenålene har jeg ikke prøvd så mye enda, men jeg rett og slett elsker å strikke med bambuspinner!! I tillegg er de ferdig merket med pinnestrørrelser :-)


Kjøpte ekstremt billig på ebay, og det var gratis frakt. Her er selgeren qianqian-uk.
$4,99 for 12 heklenåler og gratis frakt er veldig billig. Bare vært obs på at at lengden på strikkepinnene måles i tommer (inch). Eks. 6" er ca 15 cm. Husk også å ikke bestille for mer enn 200 norske kr av gangen, da kommer det toll på toppen. Anbefaler å bruke Paypal. Lykke til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar