Søk i denne bloggen

tirsdag 6. september 2011

Monsterbukse

Da har jeg endelig fått strikket en monsterbukse til Lillemann. Har tenkt på det en stund, men hatt så mange andre prosjekter på gang :-) Da jeg skulle kjøpe garn, hadde jeg litt dårlig tid så jeg dro innom europris og kjøpte superwash fra Trysil garn. Ikke det helt store utvalget i farger, men buksen ble rimelig da.

Selve strikkingen var fort gjort, men brodering av maskesting var litt mer vrient og få pent. Til å være første gang er jeg fornøyd nok ;-) Lillemann synes ihvertfall det var stas med ny bukse! Litt lang på beina, men da passer den en stund.







Beklager uskarpe bilder, men var ikke lett å få tatt av en urolig krabat :-)
 Men det siste bildet her ble veldig stilig synes jeg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar