Søk i denne bloggen

tirsdag 1. mars 2011

Pacman-lue

Det er ikke ofte mannen min vil ha noe hjemmestrikket, men da han så denne fine pacman-lua fra Majas hobbykrok sa han "du kan få strikke til meg hvis du vil..." Jeg bestilte garn  - babyull fra sparkjøp - og imellomtiden kom det en oppskrift på lua herrestørrelse. Den ser du her Pacman-lue herre.

Jeg begynte å strikke på pinne 4,5 med dobbel tråd babyull, men den ble for liten til mannen gitt. Kjedelig for han, men fint for meg :-) Litt stor til meg da. Lurer på om jeg skal prøve å strikke den i pinner 5 for å se om den passer han da.




Farger: Lys blå, lys gul og sort
Garn: Babyull fra sparlkøp, dobbel tråd
Pinner:4,5


Anbefaler også å kikke på hobbybloggen til Maja, mange fine gratis strikke, hekle og sy-oppskrifter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar